קטלוג אטמים
הרבה חברות שוקדות על הכנת קטלוג מוצרים, לטובת לקוחות פוטנציאליים. בדרך כלל הקטלוגים מרהיבים, מושקעים, ומחמיאים למוצרים שהחברה משווקת, מייצרת, או לחלופין מוכרת. אבל אל תיטעו, הקטלוג בהחלט נועד למטרות שיווק ומכירות, ולא בהכרח משקף את המציאות. כדאי שתתייחסו אליו רק ככרטיס ביקור, רושם ראשוני, ותמשיכו לברר. אותם הדברים תקפים כאשר מדובר על קטלוג אטמים. למעשה הוא מכיל את מאפייני סוגי האטמים, תוך כדי ארגונם מתחת לקטגוריות חשובות. על מנת שהוא יהיה אפקטיבי, הוא צריך להיות ידידותי לצופה בו. הווה אומר – ניתן לקבל אינפורמציה על כל אלמנט באופן ברור וקריא, או התמצאות קלה, וחלוקה ברורה לפי קטגוריות. קחו לדוגמה את קטלוג האטמים של חברת יורוסיל בע"מ, פשוט אותנטי ואמתי.