open-popup

מעוניינים בציוד איכותי למפעלים?

אצלנו עם מגוון חברות בינלאומיות בתחום חומרי האטימה, ציפויים ואיכות הסביבה

    open-menu כל המוצרים שלנו
    חזרה לקטגוריות הראשיות

    המוצר שכל מפעל חייב אותו

    כל מי שיש לו מפעל שעוסק בייצור מוצרים שונים מבין היטב את החשיבות של הסרת שומנים. תוך כדי הפעילות במפעל נוצרים למעשה מצבורים גדולים מאוד של שומנים שעלולים להיות בעייתיים. מצבורים אלה עלולים להוות סכנה לעובדים במפעל וגם לפגוע בפעילות המכונות עצמן. לכן ברור מדוע צריך להשתמש בחומרים שונים להסרת השומנים הללו, ואין ספק שהאופציה של דגריזר שהוא מסיר שומנים זו בחירה נהדרת. מדובר על חומר איכותי שעושה עבודה טובה בהסרת השומנים בכל מפעל מכל סוג. לכן, אם גם אתם מחפשים את החומר הנכון לכן להסרת שומנים, כדאי שתנסו את האופציה הזאת. מחפשים מקום טוב לרכישת מסיר השומנים החדש שלכם? פנו אל חברת יורוסיל בע"מ ותראו שלא תצטערו.

    למה דווקא מסיר שומנים מסוג דגריזר?

    מסיר שומנים הוא חומר ניקוי מיוחד, המתוכנן במיוחד לחתוך ולהסיר שומן, שמנים וחומרים הידרופוביים אחרים שנוזלי ניקוי רגילים מתקשים להסיר. בסביבות תעשייתיות, מכונות ומשטחים מצופים לעתים קרובות בחומרי סיכה ושאר שאריות שמנוניות כתוצר לוואי של פעולות מכניות. הצטברות זו לא רק עלולה לפגוע בביצועים ולהוביל לבלאי של הציוד, אלא גם עלולה ליצור סביבות עבודה מסוכנות, המועדות להחלקות ולשריפות. במקרה של דגריזר מסיר שומנים, אנחנו מדברים למעשה על מסיר שומנים שהוא אקולוגי. משמעות הדברים היא שאתם לא רק מסירים בעזרתו שומנים, אלא אתם גם ממזערים את הפגיעה בסביבה. לכן ברור מדוע מדובר על הבחירה הטובה ביותר – עבורכם ועבור הסביבה.

    מסיר שומנים במחיר נוח

    אומנם ברור לכם שאתם רוצים לקנות מסיר שומנים, אך לא לגמרי ברור לכם איפה תוכלו למצוא את מבוקשכם? אם כך, בהחלט כדאי שתבדקו לאן אתם פונים לצורך הזמנת מסיר השומנים לתעשייה שלכם. ראשית, זה חייב להיות מסיר שומנים שעומד בתקן וגם רצוי שהוא יהיה כמה שיותר ירוק ואקולוגי. אתם מתלבטים ורוצים גם לקבל עזרה בבחירת החומר הנכון ביותר למכונות שיש לכם במפעל? התקשרו עוד היום אל נציגי חברת יורוסיל בע"מ שזמינים עבורכם תמיד במספר: 04-8401360. תוכלו ליהנות כאן משירות מקצועי ביותר, שכן החברה מביאה איתה יותר מ20 שנות ניסיון בתחום.

    מעוניינים בציוד איכותי למפעלים?

    אצלנו בחברת יורוסיל עובדים עם מגוון חברות בינלאומיות בתחום חומרי האטימה, ציפויים ואיכות הסביבה

      מאמרים נוספים

      כל מה שכדאי להכיר על השימוש בטפלון

      אומנם כולנו מכירים את חומר הטפלון בעיקר מכלי הבישול השונים,...

      המשך למאמר
      הדרך הנכונה לשימוש במסיר שומנים לתעשייה

      אם אתם מנהלים מפעל שעוסק בייצור של מוצרים שונים, אתם...

      המשך למאמר
      איך תוכלו למנוע מקורוזיה להתפשט?

      קורוזיה היא תהליך טבעי שגורם להתדרדרות חומרים עקב תגובות עם...

      המשך למאמר
      כל היתרונות המרכזיים של סרטים לאטימה

      דרוש לכם פתרון אטימה טוב למפעל או לצנרת? אתם עומדים...

      המשך למאמר